مشاور ویژه هیات مدیره و مدیران عامل

چرا هر مدیر عامل (CEO) نیاز به یک مشاور مجرب، قابل اعتماد و کاربلد دارد؟

اغلب مدیران، هر کدام به نوعی، به دلیل نزدیکی به مسائل سازمان خودشان دچار کوری ناشی از تمرکز می‌شوند و از سویی دیگر بدلیل دوری از مسائل خرد شرکت که بطور مستقیم از پرسنل رده‌های پایین‌تر به آنها منتقل نمی‌شود، دچار کمبود اطلاعات صحیح یا دریافت اطلاعات غلط و در مواردی به دلایل ذکر شده، در یک موقعیت حساس غافلگیر می‌شوند.

یک CEO Advisor قبلا خودش تجربه نشستن بر صندلی CEO و سایر صندلی‌های مدیریتی دیگر از جمله هیات مدیره را داشته است و بعنوان یک فرد قابل اعتماد به شما در تحلیل شرایط درون سازمانی و برون سازمانی و سپس در تصمیم گیری‌های سخت و برآمدن از پس چالش‌های مختلف کمک می‌کند. یک CEO Advisor (مشاور مدیرعامل) کارآمد شما را حمایت می‌کند تا CEO بهتری باشید؛ بطور پیوسته پیشرفت کنید و درآمدتان افزایش یابد. او شخصی است که حرف‌هایی را که به هیچ کس نمی‌توانید بزنید، می‌شنود و به شما راه حل‌های اجرایی ارائه می‌کند.

کجا یک CEO Advisor  مناسب پیدا کنیم؟

بنظر می رسد که دانشگاه ها، سازمان ها و موسسات آموزشی محل مناسبی برای آشنایی و پیدا کردن آنچه شما به آن نیاز دارید نمی باشد چرا که قلمرو تجربیات اغلب افرادی که در این مکان ها حضور دارند همان دانشگاه و موسسات آموزشی است لذا ممکن است تحلیل ها و راهکارهایی که به شما ارائه خواهند داد از دقت، ظرافت و قابلیت اجرای مناسبی برخوردار نباشد. با توجه به آنچه گفته شد، بنظر می رسد مشاورانی که مطالعات علمی کافی و به روز (نه صرفا تحصیلات آکادمیک مرتبط) دارند و بطور موازی تجارب اجرایی در صنعت های مختلف آنها را آبدیده و کارآزموده کرده است، گزینه های مناسب تری خواهند بود تا امین و محرم و کارگشای شما باشند.

“پشت هر مدیر موفق، چند مشاور باهوش و باتجربه حضور دارند”

اگر بدنبال فردی قابل اعتماد می گردید که خودش قبلا روی صندلی CEO و هیات مدیره نشسته باشد و امروز پیوسته به موفقیت و رشدتان بیندیشد، شما یک CEO Advisor نیاز دارید.

راه ارتباط سریع

تلفن: 02188275576

موبایل: 09106812239

واتساپ: https://wa.me/989107650212

ثبت درخواست
نیاز به کمک یا سوال دارید؟